آیین معارفه دانشجویان نو ورود با حضور کلیه اعضای محترم هیأت علمی دانشکده و پرسنل اداری در روز سه شنبه ۱۶ آبان

 | تاریخ ارسال: 1402/8/15 | 
آیین معارفه دانشجویان نو ورود دانشکده حقوق و علوم سیاسی در روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۶ ساعت ۱۳ تا ۱۵:۳۰ با حضور اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشکده در سالن ۱۷ شهریور برگزار شد.
در ابتدای جلسه، دکتر کریمی رئیس دانشکده ضمن خوشامدگویی به دانشجویان و اشاره به سوابق ایجاد دانشکده و افتخارات دانشجویان در سنوات اخیر بر لزوم برنامه ریزی دقیق برای توفیق هرچه بیشتر دانشجویان تاکید کرد.
در ادامه دکتر معصومی نیا معاون محترم آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه و دکتر گنج بخش معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه توصیه­هایی به منظور ارتقاء سطح کیفی دوره دانشجویی و استفاده بهینه از امکانات بی بدیل این دوره و هم افزایی هرچه بیشتر با مدیریت دانشکده و دانشگاه به منظور نیل به اهداف دانشگاه در راستای توسعه علم و علم آموزی و اخلاق محوری ارائه کردند. سپس دکتر تنگستانی معاون آموزشی دانشکده به صورت مختصر مهمترین مقررات و ضوابط آموزشی دانشکده و دانشگاه را تبیین کرد.
در ادامه اعضای محترم هیئت علمی هر گروه در قالب پنل­های تخصصی جداگانه، ضمن معرفی خود و گروه ذی­ربط، توصیه های لازم را برای بهره­مندی بیشتر دانشجویان از دوره دانشجویی در دانشگاه خوارزمی متذکر شدند.
در این جلسه از دانشجویان دوره کارشناسی حقوق(ورودی ۹۸) که موفق به کسب رتبه یک رقمی در آزمون کارشناسی ارشد شده اند، تقدیر بعمل آمد.
همچنین از زحمات و خدمات همکار محترم اداره آموزش دانشکده (سرکار خانم اله یاری) تقدیر و تشکر صورت گرفت.








 



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 1045 بار   |   دفعات چاپ: 66 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر