اهم وظایف اداره تدارکات:
- نظارت بر امور مربوط به کارپردازی اعم از راهنمایی، تقسیم کار و تعیین وظایف کارکنان تحت سرپرستی
-پیش بینی احتیاجات واحد متبوع و اقدام به اخذ اعتبارات لازم و توزیع آن بین کارپردازان تحت سرپرستی
- نظارت بر نحوه ی خرید و کیفیت کالا، کنترل و تایید اسناد مربوط به اجناس خریداری شده
- نظارت بر جمع آوری اطلاعات مورد نیازاز فروشندگان لوازم و کالا و هماهنگی با کارپردازان تحت سرپرستی در خرید کالا از فروشندگانی که از نظر قیمت و مرغوبیت اجناس مناسب تر می باشند
- نظارت بر اخذ درخواست های خرید از واحدها و کنترل دستورات صادره و اولویت بندی درخواست ها بر حسب نیاز و ضرورت
- کنترل و راهنمایی کارپردازان نسبت به تحویل کالای خریداری شده به واحد انبار
- تشکیل جلسات داخلی با کارپردازان و طرح روش های کار و تنظیم گزارش کار آنان
- نظارت بر تنظیم سند هزینه جهت حسابرسی و صدور چک
اهم وظایف انبار مرکزی:
- درخواست خریدکالاهای مورد نیاز با توجه به سفارش کالا
- ثبت اسناد خریدهای کارپردازی
- نگهداری آخرین آمار کالای وارده به انبار
- نگهداری آخرین آمار کالای صادره از انبار
- بررسی اجناس خریداری شده با برگه درخواست خرید
- نگهداری اموال خریداری شده
- تحویل کالاهای خریداری شده به واحدهای دانشگاه
- تهیه گزارش های لازم جهت ارائه به مقام مافوق
- انجام سایر امور محوله از طرف مقام مافوق
- نظارت در امرنقل و انتقال وسایل و لوازم و جمع آوری اثاثیه اسقاط و غیرقابل استفاده و تحویل آن به انبار با هماهنگی جمعداری اموال دانشگاه
|